Анотація
Анотація
Гра-подорож «ЕПОХА СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ » створена за технологією WEB- квесту, являє собою короткостроковий дослідницький проект. Веб-квест розроблений вчителем історії для Підсумкового уроку з теми Середньовічне суспільство і держава. Це конструктивний підхід до навчання. Учні не тільки збирають і систематизують інформацію, що одержана не тільки від вчителя, а й з Інтернету, вони спрямовують свою діяльність на поставлену перед ними задачу. Інтернет тут є засобом, який робить урок більш продуктивним , а робота учнів перетворюється у творчість. При роботі над проектом учні досліджують свою тему в міні-групах , виконують завдання Веб-квесту, здійснюючи віртуальну подорож по просторах мережі Інтернет. Зібрану в ході дослідження інформацію учні оформляють у вигляді мультимедійних презентацій. Результати роботи заслуховуються , обговорюються і оцінюються. Очікується, що робота над проектом допоможе учням краще опанувати теоретичними аспектами в галузі вивчення теми: «Середньовічне суспільство і держава
» , а також розширити знання про різноманіття і багатство побуту середньовічної людини, познайомить з новими формами використання ІКТ, можливостями для активного навчання.
Мета Веб-квесту:
- Навчити учнів називати основні стани суспільства, його характерні ознаки, особливості станової монархії; порівнювати становище різних станів середньовічного суспільства; розвивати вміння характеризувати станову монархію, систему васалітету.
- Формувати ключові компетенції : навчати учнів самостійного набуття нових знань , з використанням WEB- технології ; спонукати школярів до дослідницької діяльності з використанням різних інформаційних ресурсів; розвивати пізнавальний інтерес до предмета за допомогою використання ІКТ в навчальному процесі; розвивати в учнів критичне мислення; вміння порівнювати і аналізувати, класифікувати об'єкти і явища, мислити абстрактно; стимулювати учнів на спільну творчість через роботу в команді, виховувати відповідальність за виконану роботу, самокритичність, взаємопідтримку і вміння виступати перед аудиторією ;
- Розширювати міжпредметні зв'язки , що сприяють формуванню ключових компетенцій.